VEEL GESTELDE VRAGEN - PrutsShop

    BESTELLEN

Kan Ik Telefonisch Bestellen?

Telefonisch bestellen is helaas niet mogelijk.

Kan Ik Iets Toevoegen Aan Mijn Bestelling?

Na afronding van het bestelproces wordt je bestelling direct in behandeling genomen. Je kunt je bestelling dan niet meer wijzigen.

Hoe Weet Ik Zeker Dat Mijn Bestelling Goed Is Ontvangen?

Je ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail.

Als Ik Een Tweede Bestelling Plaats Op Dezelfde Dag, Betaal Ik Dan Ook Twee Keer Verzendkosten?

Iedere bestelling wordt beschouwd als een aparte order en daarom ook apart geleverd. De verzendkosten dekken de kosten die wij maken om je bestelling verzendklaar te maken, te controleren, te transporteren en af te leveren. Omdat deze handelingen bij elke bestelling plaatsvinden, rekenen wij ook bij elke bestelling verzendkosten.

Wat Is De Bedenktijd?

Bij de PrutsShop heb je een bedenktijd van 14 dagen, waarbinnen je het recht hebt om zonder reden van de aankoop van één of meerdere artikelen af te zien. De verzendkosten om het product naar ons terug te sturen zijn voor jou rekening.

Zijn Alle Producten Direct Leverbaar?

Bij elk product staat de verwachte levertijd. Hoewel we er naar streven je bestelling zo snel mogelijk naar je te verzenden, kan het voorkomen dat er, nadat je een bestelling hebt geplaatst, een artikel niet leverbaar is. Je ontvangt dan automatisch een mail met daarin de artikel(en) die niet (meer) leverbaar zijn. Het geld van de artikelen die niet meer leverbaar zijn wordt dan automatisch teruggestort (binnen 30 werkdagen).

Zijn de bezorgkosten ook 4.95 € bij een bestelling buiten Nederland?

Nee, er gelden andere verzendkosten voor verzending buiten Nederland. Zodra je een buitenlands adres hebt ingevuld bij het factureren & verzenden, verschijnen de verzendkosten voor je verzending buiten Nederland. Voor verzendingen buiten Nederland gelden ook langere levertijden, dan dat er bij het product is aangegeven

 

    BEZORGEN

Hoe Werkt De Levering?

Onze pakketten worden geleverd door PostNL. Kosten voor levering met PostNL zijn €4,95. Wanneer je voor €99,-  of meer tegelijk besteld is de verzending helemaal gratis. Meer informatie over de verzendwijze vind je hier.

Is Het Mogelijk Om Zelf Te Bepalen Wanneer Mijn Bestelling Wordt Bezorgd?

Nee, dat is niet mogelijk.

Kan Ik Mijn Bestelling Ook Op Een Ander Adres, Bijvoorbeeld Mijn Werk, Laten Bezorgen?

Ja, dat is mogelijk! Als je bij je persoonlijke gegevens een ander afleveradres opgeeft, dat afwijkt van het factuuradres, ontvang jij je bestelling elders.

Kan Ik Mijn Bestelling Ook Afhalen?

Momenteel is het helaas nog niet mogelijk om je bestelling op te halen.

Kan Ik Mijn Pakket Laten Bezorgen Op Een Postbus?

Nee, het is niet mogelijk om je pakket te laten bezorgen op een Postbus.

Als ik een bestelling heb, met producten met verschillende levertijden, worden deze apart verstuurd?

Nee, als er in je bestelling producten zitten met verschillende levertijden, dan geldt de langste levertijd voor je bestelling. Je bestelling wordt dus in één pakket verzonden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de bestelling bezorgd wordt?

Wanneer je niet thuis bent als je bestelling bezorgd wordt, dan laat de PostNL postbode een bericht achter met een ‘niet-thuis-code’. Met die code kun je dezelfde dag tot 22:00 uur aangeven waar je de bestelling bij de tweede keer wil laten bezorgen. Als je niets hebt aangegeven, dan probeert PostNL de bestelling de volgende werkdag nog een keer te bezorgen. Indien je ook bij de tweede bezorging niet thuis bent, dan kun je de bestelling bij een postkantoor in de buurt afhalen. Het adres staat op het bericht dat de postbode heeft achtergelaten. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket af te halen. Vergeet dan niet een geldig legitimatie bewijs mee te nemen! Na twee weken wordt het pakket teruggestuurd naar de PrutsShop.

 

    BETAALGEMAK

Op Welke Manieren Kan Ik Betalen?

Je kunt op drie manieren betalen: iDEAL, per bankoverschrijving vooraf of creditcard.

Is Het Mogelijk Om In Termijnen Te Betalen?

Nee, het is niet mogelijk in termijnen te betalen.

 

    RUILEN & RETOUNEREN

Hoe Kan Ik Een Artikel Retourneren?

Je kunt zelf voor de retourzending zorg dragen. De retourzending is volledig op eigen kosten. Tenzij je een ondeugdelijk product hebt ontvangen.

Wat Is Het Retouradres?

PrutsShop   Havenstraat 198   1401 EM   Bussum

Dit is een retouradres en kan niet gebruikt worden voor correspondentie. Voor correspondentie verwijzen wij je graag naar onze klantenservice.

Kan Ik Artikelen Ruilen?

Via de PrutsShop is het niet mogelijk artikelen te ruilen. Stuur het artikel dat niet goed is terug. Stuur een mail met het artikelnummer naar contact@prutsshop.nl. Plaats op de website een nieuwe bestelling met het gewenste artikel. Je betaalt voor een nieuwe bestelling opnieuw verzendkosten.

Waar Moeten Mijn Artikelen Aan Voldoen Wanneer Ik Ze Wil Retourneren Op Grond Van De Bedenktijd Van 14 Dagen?

Dit zijn de voorwaarden:
– herroepen binnen de zichttermijn van 14 dagen;
– terugsturen binnen 14 dagen na je herroeping, voor zover mogelijk in de originele verpakking, inclusief de originele labels;
– compleet, niet gebruikt, schoon en onbeschadigd (het passen van kleding zoals je dat in de winkel zou doen geldt niet als gebruikt);
– Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Kan Mijn Retourzending Ook Worden Opgehaald?

Nee, het is helaas niet mogelijk om de retourzending te laten ophalen.

Zijn Er Kosten Verbonden Aan Het Retourneren Van Artikelen?

Ja, je betaalt zelf de retourkosten, tenzij blijkt dat je een ondeugdelijk product hebt ontvangen.

 

    VRAAG NIET GEVONDEN?

     Neem dan contact met ons op.

© 2017 PRUTSSHOP. ALL RIGHTS RESERVED. POWERED BY PRUTSFM